הסבר על מערכת הניהול של UACCESS

 

מערכת Uaccess מספקת מערכת להנגשת אתרים ותוספות לאתר. 
המערכת כוללת אזור ניהול מקצועי, קל לשימוש ומגוון עם הרבה אפשרויות.

 

1. דף ראשי הכולל נתונים וסטטיסטיקות על התוסף נגישות שהותקן באתר והכלים הנוספים.

תוכלו לראות תחת החשבון כמה אתרים מחובר (יש מצבים שלחשבון מסויים יש מספר אתרים ולכל אתר תוסף משל עצמו).

המידע והנתונים שתקבלו יהיו באופן כללי על האייקון של הנגישות, כמות הצפיות ועוד.

2. צפייה באתרים המשוייכים לחשבון - במקרה הזה מדובר על אתר אחד אך ייתכנו מצבים שיש לחשבון אחד מספר אתרים עם כלי הנגשה שונה לכל אתר.

מעבר לכך, ניתן לראות את המצב של האתר, לערוך את הפרטים, למחוק ולהיכנס להגדרות נגישות שלו.

3. לחיצה על שם האתר מעביר להגדרות התוספים:

- אפשרות לעיצוב הסמל של הנגישות.

- חיבור לגוגל אנליטיקס על מנת לקבל סטטיסטיקות ונתונים מפורטים על התוסף.

- כניסה להגדרות תוסף הנגשת האתר (מספקת כלים מתקדמים להנגשת האתר).

- כניסה להגדרות תוסף צרו קשר (מספק אפשרות להציג טופס יצירת קשר דרך התוסף).

- כניסה להגדרות תוסף הטלפון/ווטסאפ (מאפשר לגולשים להתקשר או לשלוח הודעה דרך הווטסאפ).

הכלים 

4. אזור התלונות חשוב מאוד מכיוון שזה למעשה הפידבק של הגולשים על תוסף הנגישות והתלונות חשובות למעקב על מנת לשפר, לייעל ולהבין אם יש בעיה באתר.

5. הגדרות החשבון - כאן תוכלו להגדיר ולשנות את הגדרות החשבון מבחינת פרטים אישיים, פרטי קשר ואיפוס סיסמא.

 

6. Uaccess מספקת פתרונות טכנולוגיים למפתחים ושותפים עסקיים באמצעות API וכלים נוספים.

x

#{title}

#{text}

#{price}